אלפי ערבים ישראלים-מפגינים היום (שישי) בסחנין ומהדהדים את תעמולת ארגון הטרור חמאס, כאשר בתיעודים המופצים משם ניתן לראות את האלפים צועדים וקוראים קריאות נגד ישראל ובעד עזה. נציגי ונבחרי ציבור ערבים, ובהם חבר הכנסת אימן עודה, קראו לערבים להשתתף בהפגנה.
בהפגנה ההמונית המהדהדת את מסרי ההרעבה השקריים של חמאס ושאליה קראו להגיע במהלך השבוע אישי ונבחרי ציבור ערבים, השמיעו המשתתפים הערבים קריאות נגד ישראל: "ברוח, בדם, נפדה אותך עזה. יא שהיד היה רגוע – אנחנו נשלים את המאבק. שים את הבוגד והמשת"פ בפי התותח", זאת כשמולם עומדים כוחות שיטור רבים.
עכשיו בסח'נין ובפנים של שוטרי משמר הגבול: "ברוח, בדם נפדה אותך עזה. שים את הבוגד והמשת"פ בפי התותח. יא שהיד היה רגוע – אנחנו נשלים את המאבק"
מה לעזאזל https://t.co/pFHYsl0ge1 pic.twitter.com/8YY4eeMk5w
— עומרי חיים | Omri Haim (@HaimOmri) July 25, 2025
מוקדם יותר השבוע קראו נציגי ונבחרי ציבור ערבים, ובהם חבר הכנסת אימן עודה, להשתתף בהפגנה. עודה שבא להפגנה בסחנין העלה סרטון לרשתות החברתיות מהמקום ובכיתוב המצורף לו כתב כי "על כל בעלי המצפון להיאבק כל יום ללא הפסקה עד הפסקת ההשמדה והפסקת המלחמה".
