בשלושת החודשים האחרונים, שבעה גדודי מילואים של חטיבות מנשה, אפרים, שומרון ויהודה, פעלו בגזרה למטרות הגנה על תושבי יהודה ושומרון וכעת מוחלפים על-ידי כוחות מחטיבת הצנחנים.
הגדודים פעלו בשלושת החודשים האחרונים במאות מבצעים ממוקדים לסיכול טרור, עצרו יותר מ-200 מחבלים, החרימו מאות אמצעי לחימה שונים ופעלו לחיסולם של מחבלים אשר היוו איום על תושבי הגזרה ואזרחי מדינת ישראל.
בנוסף, בפעילות הכוחות סוכלו עשרות פיגועים במרחב יהודה ושומרון.

כחלק מהפעילות הכוחות יצאו למבצעי סיכול טרור, במרחב שכם ובצפון השומרון וחשפו תשתיות טרור בעומק חברון.
"צה"ל מוקיר את עבודתם של לוחמי המילואים וממשיך לפעול בהגנה ובהתקפה, ביהודה ושומרון ובכל מקום שיידרש על מנת לשמור על ביטחון תושבי הגזרה ואזרחי מדינת ישראל", נמסר מטעם דובר צה"ל.
תיעוד מפעילות גדודי המילואים בשלושת החודשים האחרונים ביהודה ושומרון:










