שביתה איטלקית: כאות מחאה, עובדים בנמל התעופה בן גוריון לא ביצעו פריקה והעמסה של מזוודות, והנוסעים במקום מתעכבים כבר שעות. מטעם הנהלת רש"ת נמסר כי הם עובדים בשיתוף פעולה עם העובדים.
"לאור העומס, אנחנו פועלים על מנת לפתור את הסוגייה בהקדם, מתנצלים בפני הנוסעים על העיכובים", נמסר. למרות שעדיין לא כל חברות התעופה חזרו לישראל, לאחר שהוסיעו על הפסקת טיסותיהן בשל המצב הביטחוני – מדובר בימי קיץ עמוסים בנוסעים שטסים לחופשה בחו"ל.
בסרטון מנתב"ג נראים הנוסעים, מותשים וממתינים במשך שעות ארוכות לטיסה שלהם. חלק מהנוסעים נתקעו כשהם על המטוס עצמו לפני ההמראה, וזאת מאחר שהעובדים לא העמיסו את המזוודות.

** אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל-[email protected]
