בית משפט השלום בתל אביב הטיל היום (חמישי) צו איסור פרסום על החומרים שנגנבו מתוך מכשירו של ינון מגל במטרה לשמור על פרטיותו, זאת כחלק מתביעה שהגיש מגל נגד הארץ, העין השביעית והוועדה הישראלית למדרוג, בטענה שעשו שימוש בחומרים שהושגו מהטלפון שנפרץ בידי האקרים איראניים.
מגיש הפטריוטים טען להפרת פרטיותו ודרש צו איסור פרסום קבוע על כל החומרים מן הטלפון הפרוץ – בית המשפט הוציא בשלב זה צו זמני. בנוסף, מגל דרש השמדה מיידית של כל החומרים שהגיעו לידי הנתבעים, כמו גם סכום של 212,136 שקלים. עו"ד עמית חדד וליעד מור יוסף מייצגים את מגל בתביעה.

כזכור, אתמול הגיש ינון מגל תביעה נגד עיתון הארץ, העין השביעית והוועדה הישראלית למדרוג, בטענה שעשו לכאורה שימוש בחומרים מתוך הטלפון שלו – לאחר שזה נפרץ על ידי האקרים איראניים. לטענתו, הפעולה של הנתבעים גרמה להפרה בוטה של פרטיותו.
לפני כשבועיים נפרץ מכשיר הטלפון הנייד של מגל, וקבוצת האקרים איראנית טענה כי הצליחה לשים ידה על חומרים שהופקו ממנו. זמן קצר לאחר מכן נפרץ גם חשבון הטלגרם שלו, והפורצים השתלטו עליו והפיצו מסרים בעברית ובאנגלית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בין המסרים שנכתבו באנגלית ובעברית: "הפלג של נתניהו והכהניסטים בחרו במלחמת אפוקליפסה לפלשתין, אך היו בטוחים: פלשתין לא תחזור למצב של 6 באוקטובר". כשנדרש להגיב, טען מגל כי "זה לא נעים, מוציאים לך כל מיני הקלטות. מצד שני, הטלפון שלי כל כך עמוס, תתחילו לעבור על הטלפון שלי בבקשה".
