שוטרי מחוז דרום סיכלו הברחת סמים בגבול ירדן ועצרו לחקירה שלושה חשודים במעשה, תושבי הפזורה הבדואית. במקום נתפסו מספר רחפנים ושני כלי רכב מבצעיים שבאמצעותם, על פי החשד, הסתייעו בכדי לבצע את ההברחה.
כוחות המשטרה של יחידת מג"ן בימ"ר דרום לצד ימ"ס מג"ב דרום וכוחות צה"ל נערכו בסמוך לגבול ירדן הדרומי, במסגרת פעילות נגד תופעת סחר והברחת סמים. הכוחות זיהו חוליית מבריחים ועצרו שלושה, כאמור, בחשד שהבריחו מעל 17 ק"ג סמים מסוג חשיש באמצעות רחפנים.


במסגרת המאבק נגד תופעות הסחר והברחות הנשק והסמים הבלתי חוקיות, פועל המחוז הדרומי, בהובלת מפקד המחוז – ניצב חיים בובליל, באופן שוטף לסיכול החדרות אמל"ח וסמים מהגבולות אל תוך תחומי הארץ.
הברחות אלו משמשות עפ"י החשד גורמי פח"ע וגורמים פליליים לביצוע עבירות חמורות. המחוז הדרומי משקיע את כל האמצעים הנדרשים בפעולות סיכול ואיתור של חוליות שהינן חלק מרשת הברחות הפועלות בתוך ומחוץ לשטחי המדינה.
