accessibility-icon
share-icon
צילום: איחוד הצלה

"מלא אנשים על הרצפה": ההקלטות בקו החירום מהפיגוע בבית ליד

רבקה שורק

רבקה שורק

כח תמוז ה'תשפה (24.07.25)

0

like

1

dislike

הקולות מתוך השיחות למד"א לאחר הפיגוע בבית ליד: "יש שם מלא אנשים על הרצפה, תביאו כוחות מהר. זה נראה כמו פיגוע" • "הוא נכנס בתחנת אוטובוס והמשיך לנסוע. אני רואה שני אנשים על הרצפה. אנשים פה ניגשים אליהם", תיאר אחד האזרחים


אזרחית שדיווחה על הפיגוע היום (חמישי) בבית ליד למד"א, תיארה בקור רוח את המראות מול עיניה: "יש שם מלא אנשים על הרצפה, תביאו כוחות מהר. זה נראה כמו פיגוע".

אזרח נוסף שדיווח סיפר על המתרחש בזמן הפיגוע: "הוא נכנס בתחנת אוטובוס והמשיך לנסוע. אני רואה שני אנשים על הרצפה. אנשים פה ניגשים אליהם. יש המון אנשים שעוזרים להם".

צילום: מד"א

כזכור, במהלך הפיגוע, מחבל התנגש עם רכבו בתחנת אוטובוס, ופצע שבעה אנשים, בהם שניים כבני 20 באורח בינוני וחמישה במצב קל.

כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה ופתחו בסריקות אחר הנהג שנמלט מהמקום. קיימת אפשרות שהחשוד נמלט מערבה לנתניה, מזרחה לחדרה או דרומה לכיוון כביש 4. לאחר מרדף, הרכב הפוגע אותר בשדה סמוך לבסיס. המפגע ברח רגלית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News