עדת ראיה מפיגוע הדריסה בבית ליד שיחזרה היום (חמישי) לחדשות 14 את רגעי האימה, וסיפרה כיצד הכל הנרחש לנגד עיניה דקה אחר דקה. לדבריו המחבל חתך אותה בכביש, נתן גז ונכנס בעוצמה באנשים שהמתינו בתחנה.
"האנשים עמדו שם בתחנה, ומאחוריה. אני הייתי בנתיב הימני, המחבל בא, חתך אותי, הוא קלט את האנשים, הוא פשוט חתך אותי. לא היו עוד מכוניות מאחורינו, ממש לא היה. הוא קלט את האנשים, נתן את כל הגז שלו, ונכנס בהם.

"אני חושבת שאם הייתי אולי בנתיב השמאלי, הוא היה לוקח שם את כל השורה של כולם, חס ושלום, והיה ממש ממש הרס ממש ממש יותר גדול. וזה היה ממש קשה, כאילו פתאום ראיתי את כל החיים. פתאום האוטו של המחבל נעצר, כי מהפגיעה שהוא פגע באנשים הוא נעצר. ואני לא יודעת עכשיו מה לעשות".
עדת הראיה ציינה כי היא לא ידעה אם לצאת לעזור לאנשים שנפצעו: "פחדתי שהוא לא יתקוף וגם יהרוג אותי בדרך. ואז ברגע שהוא כבר נסע, המחבל, ראיתי שהוא נסע, אז יצאתי מהר לעזור לאנשים. כולם היו שכובים שם. היה שם דם, ומסכנים שלי, והתחילו לצעוק. איזה קשה זה היה לראות את זה.

"זה רגעים שאתה אומר לעצמך, איך אני פה? איך הגעתי למצב הזה? דווקא אני כאילו פה. מה אני עושה באותן שניות, זה שניות כאלה שאתה לא יודע באמת מה לעשות עם עצמך. ממש האוטו שלי ממש צמוד למחבל, זה עניין של ממש מטרים ספורים קטנים כאלה".
כאמור, אירוע דריסה חמור התרחש הבוקר סמוך לצומת בית ליד, בכביש 57, בכניסה לכפר יונה. נהג רכב התנגש בתחנת אוטובוס – שמונה בני אדם נפצעו, בהם שניים באורח בינוני 3 במצב קל-בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים ו-3 במצב קל.
