accessibility-icon
share-icon
צילום: משטרת ישראל

זעזוע בטבריה: בני נוער תקפו נהג שמנע מהם לעלות עם אופניים

רבקה שורק

רבקה שורק

כח תמוז ה'תשפה (24.07.25)

8

0

like

0

dislike

שני נערים בני 15 מטבריה נעצרו לאחר שהכו באכזריות נהג אוטובוס שסירב לאפשר להם להעלות אופניים לרכב; השניים אותרו כשהסתתרו במקלט בעיר, והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם • במשטרה מזהירים: "לא נקבל תקיפת משרתי ציבור, הורים מתבקשים לשים לב למעשיהם של ילדיהם"


שוטרי המחוז הצפוני עצרו היום (שלישי) שני קטינים בני 15, שהסתתרו במקלט בעיר טבריה, לאחר שתקפו באכזריות נהג אוטובוס שמנע מהם להעלות אופניים אל תוך הרכב.

האירוע התרחש אתמול, כשנהג אוטובוס דיווח כי הותקף באלימות קשה בידי מספר בני נוער, בעת שנסע באחד מקווי התחבורה בעיר. על פי התלונה, הנהג סבל מחבלות בכל חלקי גופו.

maximize-image
אילוסטרציה, אזיקים | צילום: שאטרסטוק

מממצאי החקירה עלה כי הנערים ביקשו להעלות אופניים לאוטובוס, וכשהנהג סירב, החלו לקלל אותו ובהמשך תקפו אותו באלימות. המשטרה פתחה בחקירה, ובתום פעולות מהירות איתרה את שני החשודים ועצרה אותם כשהם מסתתרים במקלט בעיר. מחר צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל לא תקבל מצב שבו אזרחים בדגש על משרתי ציבור מותקפים באלימות, ותפעל בכל הכלים העומדים לרשותה במהירות ובנחישות במטרה להביא את אותם עבריינים לדין. אנו קוראים לציבור ההורים לתת דעתם אודות שהותם והתנהלותם של ילדיהם וכן על תופעה פסולה זו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News