מגיש תוכנית "הפטריוטים" ינון מגל פנה הלילה (רביעי) באופן ישיר לתושבי עזה ואמר כי הם אינם חייבים להישאר ברצועה, ויכולים לעבור ממנה כפי שאשתו של סינוואר עשתה.
"אשתו של סינואר עברה לטורקיה, אז אני אומר לצופים שלנו בעזה, אם אשתו של סינואר יכולה, גם אתם יכולים. לא חייבים להישאר. זה לא גזירת גורל! גזירת גורל! סגנית עיריית תל אביב יושבת כאן, תכריזו ריבונות באמת, אנחנו לא יכולים שתל אביב תהפוך לעיר גבולה", אמר מגל.
