צוותי כיבוי וחומרים מסוכנים פועלים בשעות האחרונות בתחנת הכוח "רמת נגב" שבאזור אשלים, בעקבות דליפה של שמן תרמי שגרמה לשחרור גזים מסוכנים לאוויר. האירוע החל בשעות הצהריים, ומאז נמצאים בזירה לוחמי אש מתחנת באר שבע לצד גורמי חירום ואיכות הסביבה.
בהתאם להנחיות גורמי ההצלה, תושבי היישובים הסמוכים התבקשו להסתגר בבתים, לסגור חלונות ודלתות ולהימנע משהות מיותרת מחוץ לבית – עד לסיום הטיפול באירוע. לפי הודעת כבאות והצלה לישראל – מחוז דרום, הפעולות מתמקדות בבלימת הדליפה ובנטרול הסיכון לציבור.
בדוברות מדגישים כי יש להישמע להנחיות ולהתעדכן רק דרך מקורות מידע רשמיים. בשלב זה לא דווח על נפגעים.
