פורסם בחדשות 14: השב"כ והמשטרה עצרו פעילת מחאה בת 70, לאחר שהודיעה כי בכוונתה לרצוח את ראש הממשלה, ואף החלה להתעניין בכלי נשק ובסידורי האבטחה סביבו.
מדובר בפעילת שמאל מהגרעין הקשה של המחאה, שמפגינה כבר קרוב לעשור נגד נתניהו. היא פעילה בקבוצות של ארגון "קריים מיניסטר" ושל ד"ר יולנדה יבור, שבהן ראש הממשלה מכונה שוב ושוב "בוגד", "צורר" ו"אויב המדינה".


העצורה חתומה על מכתב שקרא לראשי המחאה להפסיק להפגין בקפלן ולהתחיל לקיים מצור אישי נגד ראש הממשלה – כלומר, לרדוף אותו. היא גם השתתפה בהפגנות של פעילים שפלשו למצודת זאב.
נציין כי אין זו הפתעה שדווקא פעילה כזו נעצרת, נוכח השיח הקיצוני והשפה האלימה הרווחים בקבוצות הללו, שבהן נתניהו מכונה תדיר "בוגד" ו"צורר". ספציפית, אותה עצורה נהגה לכנות את ראש הממשלה "התליין" ו"רוצח חטופים".
