ינון מגל הגיש היום (רביעי) תביעה נגד עיתון הארץ, העין השביעית והוועדה הישראלית למדרוג, לאחר שעשו לכאורה שימוש בחומרים מתוך הטלפון שלו, לאחר שזה נפרץ על ידי האקרים איראניים.
לטענת מגיש הפטריוטים, הפעולה של הנתבעים גרמה להפרה בוטה של פרטיותו. מעבר לתביעה, מגל גם מבקש צו איסור פרסום קבוע על כל החומרים מן הטלפון הפרוץ כמו גם השמדה מידית של החומרים שנמצאים בידיהם. סכום התביעה אותו דורש מגל הוא 212,136 ש"ח. עו"ד עמית חדד וליעד מור יוסף מייצגים את מגל בתביעה.

לפני מספר ימים נפרץ מכשיר הטלפון הנייד של ינון מגל, וקבוצת האקרים איראנית טענה כי הצליחה לשים ידה על חומרים שהופקו ממנו. זמן קצר לאחר מכן נפרץ גם חשבון הטלגרם שלו, והפורצים השתלטו עליו והפיצו מסרים בעברית ובאנגלית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כך גורמים זרים פרצו לחשבון הטלגרם של ינון מגל
בין המסרים שנכתבו באנגלית ובעברית: "הפלג של נתניהו והכהניסטים בחרו במלחמת אפוקליפסה לפלשתין, אך היו בטוחים: פלשתין לא תחזור למצב של 6 באוקטובר". כשנדרש להגיב, טען מגל כי "זה לא נעים, מוציאים לך כל מיני הקלטות. מצד שני, הטלפון שלי כל כך עמוס, תתחילו לעבור על הטלפון שלי בבקשה".
