accessibility-icon
share-icon
צילום מסך
צילום מסך

ינון מגל תובע את "הארץ": השתמשו בחומרים מהטלפון שנפרץ

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כז תמוז ה'תשפה (23.07.25)

22

50

like

2

dislike

ינון מגל הגיש תביעה בסך 212,136 ש"ח נגד הארץ, העין השביעית והוועדה הישראלית למדרוג, בטענה שעשו שימוש בחומרים שהושגו מטלפון שנפרץ בידי האקרים איראניים • מגל טוען להפרת פרטיות חמורה, דורש צו איסור פרסום קבוע והשמדה מיידית של כל החומרים שהגיעו לידיהם


‏ינון מגל הגיש היום (רביעי) תביעה נגד עיתון הארץ, העין השביעית והוועדה הישראלית למדרוג, לאחר שעשו לכאורה שימוש בחומרים מתוך הטלפון שלו, לאחר שזה נפרץ על ידי האקרים איראניים.

‏לטענת מגיש הפטריוטים, הפעולה של הנתבעים גרמה להפרה בוטה של פרטיותו. מעבר לתביעה, מגל גם מבקש צו איסור פרסום קבוע על כל החומרים מן הטלפון הפרוץ כמו גם השמדה מידית של החומרים שנמצאים בידיהם. ‏סכום התביעה אותו דורש מגל הוא 212,136 ש"ח. עו"ד עמית חדד וליעד מור יוסף מייצגים את מגל בתביעה.

maximize-image
משרדי עיתון הארץ | צילום: שאטרסטוק

לפני מספר ימים נפרץ מכשיר הטלפון הנייד של ינון מגל, וקבוצת האקרים איראנית טענה כי הצליחה לשים ידה על חומרים שהופקו ממנו. זמן קצר לאחר מכן נפרץ גם חשבון הטלגרם שלו, והפורצים השתלטו עליו והפיצו מסרים בעברית ובאנגלית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כך גורמים זרים פרצו לחשבון הטלגרם של ינון מגל

כך גורמים זרים פרצו לחשבון הטלגרם של ינון מגל

8
14.07.25|אפרת ברינר

בין המסרים שנכתבו באנגלית ובעברית: "הפלג של נתניהו והכהניסטים בחרו במלחמת אפוקליפסה לפלשתין, אך היו בטוחים: פלשתין לא תחזור למצב של 6 באוקטובר". כשנדרש להגיב, טען מגל כי "זה לא נעים, מוציאים לך כל מיני הקלטות. מצד שני, הטלפון שלי כל כך עמוס, תתחילו לעבור על הטלפון שלי בבקשה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News