חברת הכנסת מירב בן ארי ממפלגת יש עתיד נשאה היום (רביעי) נאום חריג במליאת הכנסת, שבו תקפה בחריפות את אמצעי התקשורת על כך שלטענתה מתעלמים ממנה ומקולה של האופוזיציה.
"אני מוצאת את עצמי מתחננת לעורכים של תוכניות שיביאו אותי לשידור", אמרה בן ארי, לנוכח חיוכים המומים מצד חברי הכנסת מהקואליציה שנכחו באולם. "יש לי נאומים פצצה, נאומים ששוברים את הרשת, יש לי יותר לייקים מביבי", הוסיפה.
@knessettv
לדברי בן ארי, היא מרגישה שהתקשורת אינה נותנת לה ולחבריה את הבמה הראויה: "אני מרכזת האופוזיציה כבר שנתיים, וזה לא נתפס. איך אתם יכולים לשאול 'איפה האופוזיציה' ולא להשמיע את הקולות שלה?".
לסיום תקפה ישירות את כלי התקשורת: "אני לא צריכה את הרחמים שלכם. האינטרנט שלי שובר את הרשת. יש לי חשבון עם התקשורת, ואני רוצה לסיים אותו כאן".
