בעל תפקיד ניהולי באחת מקבוצות ליגת העל נחקר הבוקר (רביעי) בתחנת משטרה במחוז הצפוני, בחשד שאיים על אדם שעבד תחתיו במועדון.
החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהוגשה אמש על ידי אדם שהועסק בעונה האחרונה באותה קבוצה. בתלונה נטען כי בעל תפקיד ניהולי במועדון איים עליו.

עם קבלת התלונה ובחינת הראיות, זומן הבוקר לחקירה החשוד באיומים, בן 47, תושב נוף הגליל. בתום החקירה שוחרר החשוד בתנאים מגבילים, וחקירת האירוע נמשכת.
