מחבלים השליכו הלילה (שלישי) אבנים לעבר כוחותינו בזמן שביצעו פטרול במרחב קבאטיה שבצפון השומרון. הלוחמים פתחו באש לעברם במטרה להסיר את הסכנה, וחיסלו מחבל אחד בהצלחה. לא היו נפגעים בקרב כוחותינו.
מוקדם יותר היום, בצה"ל עדכנו כי שני מחבלים נעצרו כאשר ברשותם היו 20 מטעני צינור שהיו מוכנים לשימוש בפעילות של לוחמי חטיבת עציון בכפרים בית אומר ופורדיס.

במקביל, בפעילות של לוחמי יחידת דובדבן בכפר צוריף נעצרו ארבעה חשודים בתקיפת אזרחים ישראליים ובהצתת רכוש סמוך לבת עין שבחטיבת עציון. בחטיבת מנשה, לוחמי גדוד תבור פעלו בטובאס, עצרו שני מחבלים אשר תכננו לפגוע באזרחים ובכוחות הביטחון באמצעות מטענים והחרימו אמצעי לחימה.
בחטיבת בנימין, כוחות צה"ל פעלו בשמונה מוקדים שונים ועצרו שני מחבלים, פעילי טרור עממי החשודים בסחר באמצעי לחימה וביידוי אבנים. המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול משטרת מחוז ש"י ושב"כ.
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]
