קמפיין חדש תפס תאוצה בימים האחרונים: "עזה רעבה". זה התחיל בברק רביד. כן, אותו ברק רביד, בוגר עיתון הארץ, כתב של CNN הערוץ האנטי-ישראלי, ועכשיו גם גאוות הרכש של חדשות 12.
וכך הוא כותב: "רזאן אבו זאהר, ילדה פלסטינית בת 4, מתה מרעב בבית חולים בעזה אתמול, כך מדווחת רשת CNN". פייק מוחלט, אבל מה שמתאים ל-CNN ולעיתון הארץ, מסתבר מתאים גם לחדשות 12.
רזאן אבו זאהר, ילדה פלסטינית בת 4, מתה מרעב בבית חולים בעזה אתמול, כך מדווחת רשת @CNNhttps://t.co/QXTluT9WWW
— Barak Ravid (@BarakRavid) July 21, 2025
והקמפיין הזה, הוא כבר מזמן לא רק ברשתות הזרות, הוא חדר עמוק לתוך מערכת החדשות שלנו, כן, כאן בישראל.
הנה תכתובת פנימית מתוך ערוץ 12 שפורסמה לאחרונה, בדיון, האם לפרסם את הזוועות בעזה, לשיטתם כמובן. זה מה כתבים בכירים אומרים:
אילן לוקאץ': "חובתנו העיתונאית היא לדווח על כל מה שחשוב וראוי לדיווח, בין אם שורדות השבי מתחברות לזה או ובין אם לא."
מיכל פעילן מגבה: "אני מקבלת הרבה ביקורת על כך שאין שום דיווח אצלנו בנושא, ובעיניי הביקורת מוצדקת. גם אם שורדי השבי ומשפחות החטופים שאני בקשר קרוב איתן, לא מרגישים אמפתיה למתרחש שם, גם אם אנחנו לא מרגישים, זה לא המדד בעיניי".

פתאום מדד הרגש של משפחות החטופים פחות חשוב, כי הנרטיב עכשיו הוא אחר: להפוך את ישראל לאחראית לרעב בעזה. לא חמאס – ישראל.
אבל חכו זה לא הכל – הנה התחנה הצבאית, הבית של החיילים, רינו צרור בגלי צה"ל- מכספי המיסים שלנו.
אז רק נזכיר: חמאס פתח נגנו במלחמה אכזרית, חמאס מחזיק את האזרחים שלו כבני ערובה, חמאס שודד את הסיוע ההומניטרי ומנהל פה תעמולה נאצית, חמאס מרעיב את העזתים ואת חטופינו. אם עזה רעבה – שעזה תאכל את הדייסה שחמאס בישל.
ועיתונאים ישראלים – אתם תפסיקו לשתף פעולה עם תעמולת האויב. חמאס מרעיב את החטופים, וחמאס מרעיב את עזה.
