חשיפת חדשות 14: בעת לחימת כוחותינו ברצועה, ישראל שוב מתקפלת, ומכניסה 400 אלף ליטרים של דלק לעזה מדי שבוע – וכל זה באישור הקבינט. בין הסיבות שהובילו להחלטת הממשלה בנושא – הלחץ הבינלאומי.
הנושא של ההתערבות הבינלאומית בנעשה ברצועה מחמיר מדי יום ביומו. בכל הנוגע לדלקים שנכנסים לרצועה – האו"ם דרש מישראל להכניס 22 מיכליות דלק, כשבכל אחת מהן כ-38 אלף ליטרים. אולם, נכון לעכשיו, ישראל אישרה כניסה של 14 מיכליות כאלו.

גם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, הביע את דעתו בעניין: דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט, אמרה בתדרוך לעיתונאים שנערך ביום שני כי הנשיא "רוצה שההרג בעזה ייפסק".
המשמעות של כניסת דלקים לרצועה היא חידוש אספקת החשמל האינטרנט ושירותי תשתיות נוספים, שבסופו של דבר – הופכים לצינור החמצן של ארגון הטרור הרצחני חמאס, שבינתיים מנצל את האפשרויות, ומאריך את הלחימה בתקווה לוויתורים נוספים של ישראל בעסקה המסתמנת.
