שורד השבי אברה מנגיסטו שוחרר הערב (שלישי) מבית החולים איכילוב, חמישה חודשים לאחר שחזר לארץ אחרי שהוחזק בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס למעלה מ-10 שנים.
אחותו אלמנש הביעה התרגשות גדולה משיחרורו: "אני עדיין לא מעכלת שהוא כאן איתנו, אני מאוד גאה בו על הדרך שעבר והשינוי שהצליח לעשות למרות כל הקשיים, העליות והירידות. הוא עבר תהליך שיקום משמעותי".

"הודות לטיפול הזה הוא יכול כעת להשתחרר ולעבור לדיור המותאם לצרכיו", נמסר מהמשפחה, "הטיפול באיכילוב היה הגשר הראשון והמשמעותי בין ימי השבי לבין החזרה לעצמו ולקהילה, כשהוא בריא יותר בנפשו ובגופו ובשל יותר להמשך המסע".
לאחר מכן, הודתה המשפחה על התמיכה והמחויבות להמשיך וללוות את אברה בעתיד: "תודה לכל מי שהיה שותף ותמך במשך שנות השבי הארוכות ועד היום". בעת שחרורו אמר אברה: "אני מתרגש לקראת הצעד המשמעותי הבא בחיי".
