accessibility-icon
share-icon
צילום:  קובי ריכטר/עופר אשכנזי
צילום: קובי ריכטר/עופר אשכנזי

לאחר שעות של לחימה בלהבות: השריפה סמוך לכביש 44 נבלמה

אפרת ברינר

אפרת ברינר

כו תמוז ה'תשפה (22.07.25)

1

1

like

0

dislike

הושגה שליטה בשריפה שפרצה סמוך לכביש 44, זאת לאחר שעות שבהן לוחמי האש נאבקו בלהבות • כוחות הכיבוי הצליחו למנוע מהלהבות להגיע למפעלים ולמבנים נוספים • מאמצי הכיבוי נמשכים ב-3 מוקדים שונים, אולם בשלב זה אין חשש להתפשטות הבעירה


לאחר שעות של לחימה בלהבות לוחמי האש הצליחו היום (שלישי) לתחם את השריפה סמוך לכביש 44 ולמנוע ממנה להגיע למפעלים ומבנים נוספים. בשלב זה נמשכות פעולות הכיבוי ב-3 גזרות, אך אין חשש להתפשטות הבעירה למוקדים נוספים.

maximize-image
השריפה סמוך לכביש 44 | צילום: צילום: קובי ריכטר/עופר אשכנזי

מפקד האירוע טפסר/מ עוז כהן סיפר: "לוחמי האש פעלו במהירות ובנחישות לבלימת חזית האש שהתקרבה למבנים ומפעלים תוך סיכון עצמי ומקצועיות גבוהה. הודות לפעולה המהירה והמתואמת נמנעה פגיעה בחיי אדם ונמנע נזק כבד לרכוש. האירוע נמצא בשליטה ובשלב זה מבוצעות פעולות כיבוי סופיות ומניעת התלקחות חוזרת".

עקבו אחרינו גם ב-Google News