לאחר שעות של לחימה בלהבות לוחמי האש הצליחו היום (שלישי) לתחם את השריפה סמוך לכביש 44 ולמנוע ממנה להגיע למפעלים ומבנים נוספים. בשלב זה נמשכות פעולות הכיבוי ב-3 גזרות, אך אין חשש להתפשטות הבעירה למוקדים נוספים.

מפקד האירוע טפסר/מ עוז כהן סיפר: "לוחמי האש פעלו במהירות ובנחישות לבלימת חזית האש שהתקרבה למבנים ומפעלים תוך סיכון עצמי ומקצועיות גבוהה. הודות לפעולה המהירה והמתואמת נמנעה פגיעה בחיי אדם ונמנע נזק כבד לרכוש. האירוע נמצא בשליטה ובשלב זה מבוצעות פעולות כיבוי סופיות ומניעת התלקחות חוזרת".
