בית המשפט המחוזי בלוד אישר היום (שלישי) את בקשת המשטרה להרחיק עבריין בכיר מהעיר רמלה למשך 45 ימים, במסגרת צו מנהלי שנחתם על ידי ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה.
בבקשה שהגישה המשטרה צוין כי מדובר במהלך מנהלי הכולל מעצרים והרחקות של גורמים עברייניים – בהתבסס על מידע מודיעיני בלבד, וללא ראיות קונקרטיות. עוד נקבע כי העבריין לא יוכל ליצור קשר עם מספר גורמים המוכרים למשטרה, ששמותיהם יימסרו לו בנפרד.
במשטרה מברכים על ההחלטה ורואים בה יריית פתיחה למהלך רחב יותר. בימים הקרובים צפויה המשטרה לגבש רשימה של עבריינים נוספים שיספגו צווים מנהליים דומים – כולם על בסיס מידע מודיעיני בלבד.
