שריפה התפתחה היום (שלישי) בסמוך למבנים ליד כביש 44. לוחמי האש של תחנת איילון פועלים כעת בשריפת שטחים פתוחים, שמתפתחת בחסות הרוחות ובצמוד לכביש.
11 צוותי כיבוי פרוסים במספר גזרות, וחותרים למגע במטרה להגן על מפעלים ומבנים סמוכים – ולמנוע מהבעירה להגיע למוקדים נוספים.
