חשוד בדקירה ביישוב חד נס נעצר היום (שלישי) לאחר שעל פי החשד הוא שפשף את חברו לעבודה באמצעות חפץ חד. לפי גורמי רפואה, הוא ככל הנראה נכנס להתקף פסיכוטי במקום ושניהם מטופלים ע"י מגן דוד אדום. המשטרה פתחה בחקירה.
"לפני זמן קצר התקבל דיווח על דקירת אדם באתר עבודה בחד נס. למקום הוקפצו שוטרי המחוז הצפוני ויחד עם קצין שלא בתפקיד הגיעו למקום והבחינו בחשוד אשר אחז בסכין", נמסר מטעם המשטרה.

בניסיון לבצע את מעצרו יחד עם רבש"צ היישוב, החשוד לא שיתף פעולה ואיים על הרבש"צ. הקצין בתגובה ביצע ירי באוויר ויחד עם השוטרים הם השתלטו עליו וביצעו את מעצרו.
הפצוע מטופל כעת בשטח עם פצע דקירה ובהמשך יועבר לקבלת טיפול רפואי.
הרקע לאירוע נבדק.
