accessibility-icon
share-icon
צפו בריאיון המלא | צילום: ערוץ 14

לוחם המילואים שידו נקטעה בלחימה: "כל אחד יכול להיות גיבור"

דביר כהן

דביר כהן

כו תמוז ה'תשפה (22.07.25)

3

2

like

0

dislike

איתי בוקר, לוחם מילואים שנפצע קשה במהלך הלחימה ברצועת עזה, שיתף מסר חשוב בריאיון לעודד מנשה: "לא צריך להיות חייל כדי להיות גיבור, כל אחד יכול להיות" • בוקר הסביר כיצד נפצע ושיתף על ההתמודדות


איתי בוקר, לוחם שיריון במילואים שנפצע קשה במהלך הלחימה ברצועת עזה וידו נקטעה, שיתף היום (שלישי) מסר חשוב בריאיון לעודד מנשה בתוכנית "ישראל הבוקר": "כל אחד יכול בחיים הפרטיים שלו גם לתרום את התרומה הקטנה שלו – לא צריך להיות חייל כדי להיות גיבור, כל אחד יכול להיות".

בוקר הסביר כיצד נפצע: "ביוני 2024 הייתה לנו פעילות מבצעית, לחיסול פיר שהיה קרוב לגבול. ירינו כמה פצמ"רים לפני תחילת הפעילות כדי להרתיע את האויב. יריתי פצמ"ר ראשון, הפצמ"ר פגע במטרה, קיבלנו תיקון קטן. הפצמ"ר השני נכנס לא כל כך טוב לתוך הקנה ואני בהחלטה של רגע, החלטה לא נכונה – עשיתי תאונה ונקטעה לי היד".

maximize-image
פעילות כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

"הצוות שלי וכל התאג"ד וכל הגדוד התגייסו מיד", פרגן בוקר לחבריו, "תוך פחות מדקה היה לי כבר חוסם עורקים, כבר עשו את כל התרגולות, ובאמת עשו עבודה מאוד טובה. כבר הייתי בדרך לברזילי, פינו אותי מיד, קיבלתי טיפול רפואי, ניתוח מציל חיים – והתעוררתי באותו ערב כבר בבית החולים עם המשפחה לידי".

הלוחם שיתף כיצד התמודד עם הפציעה: "שינוי הבנה של לחיות עם הפציעה זה דבר שקורה מאוד מהר. אתה מבין מאוד מהר שאין לך יד, ואתה מבין שאתה תצטרך להתרגל. לחלק מהאנשים זה לוקח הרבה זמן להבין איך לעשות את זה, איך לקשור שרוכים בבוקר, איך לצחצח שיניים עם היד הלא נכונה – זה פתאום נהיה משימה מאתגרת".

עקבו אחרינו גם ב-Google News