קובי ריכטר, לשעבר יושב ראש תנועת "דרכנו", מראשי מחאת השמאל, הגיע הערב (שני) לריאיון בתוכנית הפטריוטים. בשלב מסויים, בעת שהוא מדבר על המלחמה של ישראל נגד ארגון הטרור הרצחני בעזה, פאנליסט הפטריוטים יותם זמרי שאל: "אתה קורא להם שוב להפסיק התנדבות?"
בתגובה, ענה לו ריכטר: "אני קורא לכל מי שנמצא היום בצבא, מהרמטכ"ל ומטה, לעשות כל מה שהוא יכול כדי להסביר לממשלה שהיא טועה". בפאנל לא וויתרו, והמשיכו להתעקש "אתה קורא להפסקת התנדבות שוב?" בתגובה, אמר יו"ר תנועת דרכנו לשעבר: "אילו אני איש מילואים, אני מפסיק התנדבות".
בשלב זה אמר זמרי: "אני הבטחתי לעצמי שאחרי שבעה באוקטובר, שאני עם אחים לנשק, למשל, לא אשב באולפן. אני מי שמעודד סרבנות, בעיני זה לא לגיטימי", ולאחר מכן, קם בסערה, ועזב את האולפן.
