accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14

יותם זמרי נטש את אולפן הפטריוטים: "לא אשב עם מעודדי סרבנות"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כה תמוז ה'תשפה (21.07.25)

432

129

like

21

dislike

קובי ריכטר, לשעבר יו"ר תנועת "דרכנו" ומראשי מחאת השמאל, התראיין ל"הפטריוטים" וקרא לקצינים ולחיילים ללחוץ על הממשלה לשנות כיוון • כשנשאל אם הוא תומך בהפסקת התנדבות, השיב: "אילו אני איש מילואים - מפסיק" • בתגובה, יותם זמרי קם בזעם ועזב את האולפן


קובי ריכטר, לשעבר יושב ראש תנועת "דרכנו", מראשי מחאת השמאל, הגיע הערב (שני) לריאיון בתוכנית הפטריוטים. בשלב מסויים, בעת שהוא מדבר על המלחמה של ישראל נגד ארגון הטרור הרצחני בעזה, פאנליסט הפטריוטים יותם זמרי שאל: "אתה קורא להם שוב להפסיק התנדבות?"

בתגובה, ענה לו ריכטר: "אני קורא לכל מי שנמצא היום בצבא, מהרמטכ"ל ומטה, לעשות כל מה שהוא יכול כדי להסביר לממשלה שהיא טועה". בפאנל לא וויתרו, והמשיכו להתעקש "אתה קורא להפסקת התנדבות שוב?" בתגובה, אמר יו"ר תנועת דרכנו לשעבר: "אילו אני איש מילואים, אני מפסיק התנדבות".

הקטע המלא

בשלב זה אמר זמרי: "אני הבטחתי לעצמי שאחרי שבעה באוקטובר, שאני עם אחים לנשק, למשל, לא אשב באולפן. אני מי שמעודד סרבנות, בעיני זה לא לגיטימי", ולאחר מכן, קם בסערה, ועזב את האולפן.

עקבו אחרינו גם ב-Google News