שני שוהים בלתי חוקיים נמלטו הערב (שני) מלוחמי מג"ב בעיר אופקים. סריקות מתבצעות כעת באזור. תושבים בעיר מדווחים על ירי פצצות תאורה בשמי העיר.

שני שוהים בלתי חוקיים נמלטו הערב (שני) מלוחמי מג"ב בעיר אופקים. סריקות מתבצעות כעת באזור. תושבים בעיר מדווחים על ירי פצצות תאורה בשמי העיר.
