חוקרי משטרת ירושלים השלימו את חקירתו של חשוד ברצח שהתרחש בתוך מוסד רפואי בעיר, ובימים הקרובים צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגדו כתב אישום נוסף, זאת במקביל להליך פלילי המתנהל נגדו בגין רצח אמו במיטתה, לפני מספר חודשים.
האירוע הנוכחי התרחש בתחילת החודש, כאשר במוקד המשטרה התקבל דיווח על מותו של מטופל במוסד רפואי בירושלים. שוטרים וגורמי חקירה שהוזעקו למקום, סברו תחילה כי מדובר באירוע לבבי, שכן על גופת המנוח לא נראו סימנים חיצוניים מחשידים.

אולם, כבר בזירה עצמה, עוררו פרטים שונים את חשדם של החוקרים, במיוחד לאור העובדה שהחשוד, בן 37, שהה במוסד כחלק מהליך מעצרו, לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין רצח אימו. החשוד נעצר לחקירה מיידית, וגופת המנוח הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית, לאחר שבית המשפט אישר צו ל"חקירת סיבת מוות". במכון התברר כי החשד היה מוצדק: המוות נגרם כתוצאה מחנק ונקבע כי מדובר במעשה פלילי.
במהלך חקירה שנמשכה מספר ימים, הצליחו החוקרים להשיג התקדמות משמעותית, כשהחשוד תיאר בפניהם את השתלשלות המעשה ואף שחזר את הרצח. לדבריהם, לאחר שחנק את הקורבן בתא השירותים, הבחין כי רגליו בולטות החוצה ומונעות את סגירת הדלת, ולכן דחף אותן פנימה ברגלו, סגר את הדלת ויצא. כעבור כשעה נמצא הקורבן על ידי עובד המקום, שדיווח לצוות הרפואי, אך פעולות ההחייאה כשלו.
