השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר השיב היום (שני) לשאלתו של כתבנו בכנסת, אברהם חסון, מה בכוונתו לעשות אם תצא לפועל עסקה עם ארגון הטרור חמאס: "אני מאד מקווה שחבריי וביניהם בצלאל סמוטריץ' יבואו איתי לראש הממשלה – ברגע שנהיה מאוחדים זה יהיה עניין של דקות שלא הולכים לעסקה".
מוקדם יותר החודש, בוועידת הריבונות של ערוץ 14, תקף בן גביר את מדיניות הסיוע ההומניטרי לעזה, וקרא לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' להצטרף אליו כדי ללחוץ על ראש הממשלה בימין נתניהו: "אין בידיו די כוח פוליטי לבדו כדי להוביל את המהלך".

לדברי בן גביר, "אמרו שגרגר לא ייכנס לידי חמאס, ואז נכנסו הרבה יותר גרגרים. אני קורא לשר סמוטריץ', ועדיין לא מאוחר, בוא איתי לראש הממשלה ונאמר בצורה מפורשת: זה לא".
