כוחותינו איתרו בבית חאנון בסוף השבוע האחרון ברועת עזה רכב חקלאי שנגנב מכפר עזה בטבח השבעה באוקטובר. בתקופה הקרובה הם יפעלו להשיב אותו חזרה לישראל.
בסרטון נראים הלוחמים מרוגשים כשאחד מהם אומר בסרטון: "אנחנו במשימה אחת החשובות, מחזירים היום לעוטף את אחד הטרקטורים שנגנבו משם". שנה ותשעה חודשים חלפו, ועדיין נותר ברצועה רכוש שנגנב בבוקר הנוראי שפקד את מדינת ישראל ב-7.10.23.

הרמטכ"ל ללוחמים בעזה: "אתם מקדמים את הכרעת החמאס"
בתוך כך, הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, קיים אתמול (ראשון) סיור שטח והערכת מצב ברצועת עזה, שכללה תצפית בעומק שג'אעיה. הוא שוחח עם מפקדי הגדודים על הישגי מבצע "מרכבות גדעון" ודן עימם על התוכניות להמשך הפעילות ברצועת עזה.
נכחו בסיור גם מפקד פיקוד הדרום, אלוף יניב עשור, מפקד אוגדה 98, תת-אלוף גיא לוי, מפקד חטיבה 7, אלוף-משנה ש׳, מפקדת חטיבת האש (214), אלוף-משנה ר׳, מפקדי הגדודים ומפקדים נוספים.
לדבריו, צה"ל יישם תצורות מבצעיות חדשות "שבמסגרתם נעצים את היתרונות שלנו, נצמצם את התורפות ונעמיק את ההישגים המבצעיים. אלו יכניסו את חמאס למצוקה הולכת וגוברת ויצמצמו את שחיקת הכוחות. הצגנו לדרג המדיני את האפשרויות ואנחנו נייצב את המציאות בהתאם לאינטרסים שלנו".
