accessibility-icon
share-icon
צילום: צילום מסך מתוך רשת X
צילום: צילום מסך מתוך רשת X

שחקן הניף את דגל אש"ף על בימת בית האופרה המלכותית בלונדון

שירה קריפס

שירה קריפס

כד תמוז ה'תשפה (20.07.25)

11

0

like

2

dislike

שחקן בבית האופרה המלכותית בלונדון הניף את דגל אש"ף על הבמה בתום הופעה • ניסיון של פקיד מהאופרה לעצור אותו נכשל, והאמן נשאר אוחז בדגל לעיני הקהל • בהנהלת האופרה גינו את המעשה, וכינו אותו "פעולה ספונטנית ולא מורשית שאינה הולמת"


אירוע יוצא דופן התרחש אמש (שבת) בבית האופרה המלכותית בלונדון, כאשר חבר בצוות השחקנים הניף את דגל אש"ף על הבמה בתום ההופעה.

בסרטון שתיעד את הרגע, ניתן לראות את האמן עומד במרכז הבמה כשהוא מציג את הדגל ומניף אותו בעוד הקהל מוחא כפיים לרגל סיום המופע.

על פי הדיווחים, פקיד מהאופרה ניסה לגשת אליו ולקחת את הדגל, אך ללא הצלחה. השחקן סירב לשחררו ונשאר אוחז בו עד סוף המופע.

מהארגון שאחראי על מופע האופרה נמסר כי מדובר ב"פעולה ספונטנית ולא מורשית" של חבר הקאסט, וכי היא "אינה הולמת לחלוטין וכי הצגת הדגל לא אושרה על ידי הנהלת המקום ואינה תואמת את מחויבותם לאובייקטיביות פוליטית".

עקבו אחרינו גם ב-Google News