עיתונאית כאן 11 אילה חסון הגיבה היום (ראשון) לגינוי של התאגיד בעקבות דברי ההסבר שלה לזעם הציבורי שהופנה כלפי ח"כ איימן עודה בנס ציונה: "מה זו עיתונות אמיתית ללא מגוון ידיעות? בשביל שכולם ידקלמו את אותו הדבר אין צורך בכל כך הרבה עיתונאים".
חסון נימקה את ההתנהלות שלה ברגע שידור האייטם על עודה: "בתום הדיווח על האלימות כלפי איימן עודה , גיניתי מיד את האלימות, תיארתי את מה שקרה בשטח ( אנשים פרקו את זעמם), הסברתי את ההקשר, ההשתלחות של איימן עודה בחיילי צה״ל (האשים את צה״ל ברצח בטבח ועוד …) סיימתי את האייטם בגינוי נוסף של האלימות".

לדבריה, "מי שהשתלחו בי בעקבות השידור עשו זאת בידיים לא נקיות. העשייה העיתונאית שלי פשוט מעבירה אותם על דעתם, בין השאר אני מסרבת להצטרף לעדר".
העיתונאית הוותיקה הודתה למי שעמד מאחוריה והדף את ההסתה נגדה: "מעריכה מאוד את התמיכה המרגשת של רבים, ואת היכולת שלהם להבחין באמת. אמשיך להגן בכל כוחי על חיילי צה״ל ועל אנשי המילואים שמגינים על כולנו יום וליל".
כזכור, מוקדם יותר היום בתאגיד גינו את דבריה למרות שלא הצדיקה את האלימות כנגד הח"כ המסית כלל: "הובהר לאילה חסון כי האמירה שנאמרה בשידור אינה ראויה ואינה מקובלת בשום אופן. כאן חדשות מגנה כל ביטוי של אלימות ורואה בחומרה כל ניסיון לפגוע בנבחרי ציבור".
