accessibility-icon
share-icon
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

"האזהרה ניתנה, האחריות עליכם": פורסמה הודעת פינוי לצפון עזה

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כד תמוז ה'תשפה (20.07.25)

4

4

like

0

dislike

דובר צה"ל פרסם אזהרת פינוי דחופה לתושבי צפון רצועת עזה, כולל בית לאהיא, ג'באליה ושכונות נוספות • בהודעה נמסר שהאזורים הם אזורי לחימה מסוכנים, וצוין כי צה"ל פועל בעוצמה רבה בהם • התושבים התבקשו להימנע מלהגיע לאזורים אלה


דובר צה"ל בערבית פרסם הערב (ראשון) הודעת פינוי דחופה לתושבים העזתיים המתגוררים בצפון הרצועה, וזאת לקראת תקיפה אפשרית בזירות השונות.

בלשון ההודעה נכתב: "דחוף! אזהרה דחופה לכל מי שחזר או מתכוון לחזור לאזורים בית לאהיא, ג'באליה, בית חאנון, שג'אעיה, אל-דרג', העיר העתיקה, אל-תופח, א-זייתון ושכונותיהן: האזורים המוזכרים הם אזורי לחימה מסוכנים!"

לאחר מכן, נכתב בהודעה: "צה"ל פועל באזורים אלה בעוצמה רבה מאוד. למען ביטחונכם, נאסר לנוע לאזורים אלו. האזהרה ניתנה מראש – האחריות עליכם".

maximize-image
הודעת פינוי | צילום: דובר צה"ל

מוקדם יותר היום, אל"ם אביחי אדרעי הוציא הודעת פינוי דחופה לתושבי רצועת עזה באזור הדרום-מערבי של דיר אל-בלח "כולל הנוכחים בתוך האוהלים באזור". בהודעה הובהר כי צה"ל מרחיב את פעילותו באזור זה כדי לפעול באזור בו לא פעל קודם לכן.

כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן מסביר כי הסיבה להחלטות הפינוי אותן מקבלים בדרג הצבאי, בהתאם להוראות הדרג המדיני, היא ניסיון "להלחיץ" גורמים ברצועה כי לגרום לארגון הטרור הרצחני חמאס להסכים לעסקה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News