הרב הראשי לישראל, הגאון רבי קלמן בר, אירח היום (ראשון) בלשכתו את השייח קאסם באדר, מבכירי העדה הדרוזית ונשיא המועצה העולמית לשלום. השניים פנו בקריאה משותפת לעולם: "למנוע זוועות נוספות", זאת על רקע החשש מהתחדשות הטבח בסווידא.

במהלך המפגש, שהתקיים ביוזמת חבר המועצה העולמית לשלום עמיחי לוי, ביקש השייח להודות לרב על קריאתו לישראל ולעולם לפעול להגנה על בני העדה הדרוזית בסוריה.


במהלך הביקור שיתף השייח את הרב באבל ובכאב הגדול של בני העדה לנוכח האירועים האחרונים בסוריה, ובחרדה העצומה בה הם שרויים לנוכח האפשרות של התחדשות מעשי הזוועה.

הרב בר הביע את כאבו והזדהותו של העם היהודי עם בני העדה בשעתם הקשה, ושב על החובה המוסרית הגדולה המוטלת על ישראל ועל מדינות העולם לעמוד לצד בני העדה הנרדפים.
