כוחותינו חיסלו היום (שבת) באמצעות כלי טיס, את אחראי מתחם יוחמור בארגון הטרור חיזבאללה שעסק בשיקום תשתיות טרור בדרום לבנון. מדובר בחיסול שני בתוך פחות מיממה במרחב לבנון.
בהודעת צה"ל נכתב כי "צה"ל תקף באמצעות כלי טיס וחיסל מוקדם יותר היום, את המחבל אחמד מחמד צלאח, אחראי מתחם יוחמור בארגון הטרור חיזבאללה. צלאח עסק בניסיון שיקום תשתיות טרור של הארגון במרחב יוחמור שבדרום לבנון".

מוקדם יותר היום, כוחות צה"ל חיסלו מהאוויר מחבל מכוח 'רדואן' של ארגון הטרור חיזבאללה. "פעילותו של המחבל מהווה הפרה של ההבנות בין ישראל ללבנון. צה״ל ימשיך לפעול על מנת להסיר כל איום על מדינת ישראל", נמסר מצה"ל.
כזכור, בשבוע שעבר, שר הביטחון ישראל כ"ץ חשף כי ארגון הטרור חיזבאללה מנסה לשקם את יכולות הפשיטה שלו לעבר ישראל ושלח מסר לממשלת לבנון כי היא אחראית על כל הפרת הסכם: "נפגע בכל מחבל ונסכל כל איום על תושבי הצפון ועל מדינת ישראל – ונגיב בעוצמה מקסימלית נגד כל ניסיון להשתקם".

את הדברים חשף כ"ץ, לאחר שבצה"ל עדכנו כי כלי טיס של חיל האוויר בהכוונת אמ"ן ופיקוד הצפון החלו בתקיפות לעבר מספר מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הבקעא בלבנון. במסגרת התקיפות הותקפו מחנות של 'כוח רדואן' בהם זוהו מחבלים ומחסנים ששימשו לאחסון אמצעי לחימה בשימוש ארגון הטרור חיזבאללה.
