שירותי כבאות והצלה הודיעו הבוקר (שישי) כי לאחר מאמצים משותפים של תחנת כיבוי האש חדרה, ארגון איחוד הצלה ועיריית חריש – נפתחה תחנת כיבוי אש בעיר חריש.
התחנה צפויה לספק מענה מבצעי לתושבי חריש והסביבה ותפעל תחת פיקודה של תחנת חדרה האזורית. הקמת התחנה ושדרוגה התאפשרו בזכות שיתוף פעולה יוצא דופן בין מתנדבי איחוד הצלה, נציגי העירייה וגורמי הכבאות, במטרה לחזק את רמת המענה לשירותי חירום בעיר ולהגביר את בטחון הציבור.
החל מהיום, התחנה תחל לפעול במתכונת מלאה של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בעתיד צפויה להיבנות תחנת כיבוי אש גדולה נוספת בכניסה המזרחית של העיר.
