accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות כב"ה
צילום: דוברות כב"ה

נפתחה תחנת כיבוי אש בעיר חריש

דביר כהן

דביר כהן

כב תמוז ה'תשפה (18.07.25)

1

1

like

0

dislike

שירותי כבאות והצלה הודיעו על פתיחת תחנת כיבוי אש בעיר חריש, שתפעל תחת פיקודה של התחנה האזורית בחדרה • בעתיד צפויה להיבנות תחנת כיבוי אש גדולה נוספת בכניסה המזרחית של העיר


שירותי כבאות והצלה הודיעו הבוקר (שישי) כי לאחר מאמצים משותפים של תחנת כיבוי האש חדרה, ארגון איחוד הצלה ועיריית חריש – נפתחה תחנת כיבוי אש בעיר חריש.

התחנה צפויה לספק מענה מבצעי לתושבי חריש והסביבה ותפעל תחת פיקודה של תחנת חדרה האזורית. הקמת התחנה ושדרוגה התאפשרו בזכות שיתוף פעולה יוצא דופן בין מתנדבי איחוד הצלה, נציגי העירייה וגורמי הכבאות, במטרה לחזק את רמת המענה לשירותי חירום בעיר ולהגביר את בטחון הציבור.

החל מהיום, התחנה תחל לפעול במתכונת מלאה של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בעתיד צפויה להיבנות תחנת כיבוי אש גדולה נוספת בכניסה המזרחית של העיר.

עקבו אחרינו גם ב-Google News