accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

לוד: גבר כבן 20 נדקר ונורה - מצבו קשה

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

כא תמוז ה'תשפה (17.07.25)

0

like

0

dislike

תושב לוד בשנות ה-20 לחייו נדקר ונורה ברחוב הערבי בעיר, ככל הנראה על רקע סכסוך פלילי, ופונה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא • המשטרה פתחה בחקירה ונסיבות האירוע נבדקות


תושב לוד בשנות ה-20 לחייו נדקר ונורה הערב (חמישי) ככל הנראה על רקע סכסוך פלילי ברחוב הערבי בעיר. הוא פונה במצב קשה למרכז הרפואי שמיר–אסף הרופא, שם הרופאים נאבקים על חייו.

שוטרי תחנת לוד הוזעקו למקום עם קבלת הדיווח, פתחו בסריקות מבצעיות, סגרו את זירת האירוע והחלו באיסוף ממצאים, בשיתוף חוקרי הזיהוי הפלילי. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה, שמסתמן כרקע פלילי.

מבית החולים אסף הרופא נמסר: "לפני זמן קצר הגיע פצוע ירי מלוד בשנות ה-20 לחייו, מצבו קשה. הרופאים נאבקים על חייו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News