פעוט כבן שנתיים וחצי טבע הערב (חמישי) בבריכה ביתית באחד מיישובי המועצה האזורית לכיש. חובשים ופרמדיקים של מד״א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות.
בהמשך, פונה הפעוט במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא במצב אנוש, תוך המשך ניסיונות ההחייאה.
חובש מד"א נתנאל כהן סיפר: "הגענו לבית פרטי והובילו אותנו אל הפעוט שהיה מחוסר הכרה. אנשי רפואה שהיו במקרה במקום התחילו בפעולות החייאה בסיסיות ואנחנו הצטרפנו עם הציוד הרפואי. לאחר דקות ארוכות של עיסוי לב, הנשמה מתקדמת ומתן טיפול תרופתי – חברנו למסוק שהוזנק מבעוד מועד ונחת בסמוך, שמפנה אותו לבית החולים תוך שצוות המסוק ממשיך להילחם על חייו."
