כוחותינו חיסלו היום (חמישי) חוליית מחבלים חמושה במטול RPG שפעלה סמוך לכוחות צה"ל במרחב דראג' תופאח שבצפון רצועת עזה. את המחבלים זיהו לוחמי עוצבת הקומנדו במהלך פעילות מבצעית, ובסגירת מעגל מהירה, כלי טיס של חיל האוויר, בהכוונת הכוחות המתמרנים ומכלול האש של חטיבת הנח"ל,תקף וחיסל אותם.
צילום: דובר צה"ל
במקביל, בפעילות נוספת, הכוחות בשיתוף לוחמי יהל״ם השמידו תוואי תת-קרקעי באורך של כ-800 מטרים ובעומק של כ-18 מטרים. עד כה, הכוחות השמידו אמצעי לחימה, עמדות תצפית ומבנים צבאיים של ארגוני הטרור ברצועה, בהם – מחסן אמצעי לחימה בו הסתתרו מחבלי חמאס.
מדובר צה"ל נמסר: "כוחות פיקוד הדרום ממשיכים לפעול ברצועת עזה מתוך מטרה להגן על אזרחי מדינת ישראל ותושבי העוטף בפרט".
