בפעילות של שוטרי המחוז הצפוני בגבול סוריה נתפסו שני תושבי הצפון שחזרו לישראל לאחר שהיו בשטח הסורי שברשותם נשק מסוג קלאצ'ניקוב. שוטרי המחוז הצפוני יחד עם לוחמי מגב וכוחות נוספים פועלים החל מאתמול בשיתוף פעולה עם צה"ל לנוכח האירועים בגולן.
לאחר שאתמול (רביעי) בשעות הערב נסגרו הפרצות בגדר הגבול ונעצרה חציית אזרחים משני צידי הגבול, פועלים השוטרים בתיאום מול כוחות צה"ל ונכבדי העדה להשבת האזרחים הישראלים שנכנסו לשטח לסוריה ולהיפך.

בתוך כך, לפני זמן קצר במהלך בידוק של שני אזרחים ישראלים תושבי כיסרא ובית ג'ן, בגילאי 18 ו-20, שחזרו לשטח המדינה – אותרו בתוך חפציהם האישיים רובה קלאצ'ניקוב ומחסנית. השניים נעצרו, הועברו לחקירה ובהמשך צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרם בבית המשפט.
