לוחמי מג"ב שפועלים בגזרת יהודה ושומרון איתרו אמש (רביעי) כלי רכב צבאי גנוב בחווארה. האירוע התרחש בעת שהלוחמים היו בדרכם חזרה לבסיסם במרכז הארץ, לאחר טיפול בהפרות סדר שהתרחשו באזור הגבול עם סוריה.
במהלך נסיעתם הבחינו הלוחמים בכלי הרכב החשוד ועצרו אותו למטרת בדיקה. הבדיקה הקפדנית שערכו חשפה כי מדובר בכלי הנדסי של צה"ל, שלפי החשד נגנב מאזורי הכינוס הסמוכים לרצועת עזה.

מיד לאחר שהובהר כי כלי הרכב הוא גנוב, עצרו הכוחות חשוד בשנות החמישים לחייו, תושב חווארה. החשוד הועבר להמשך חקירה בתחנת המשטרה באריאל, במחוז ש"י.
