accessibility-icon
share-icon
דני דנון | צילום: Evan Schneider
דני דנון | צילום: Evan Schneider

דני דנון: "מזכ"ל האו"ם מתנהל באובדן עשתונות מוסרי"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כא תמוז ה'תשפה (17.07.25)

8

like

0

dislike

השגריר דני דנון תקף את מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש על צביעותו: "בזמן שבני העדה הדרוזית נטבחים באכזריות בסוריה, הוא בוחר שוב בשתיקה, במקום לקרוא לפעולה, הוא בוחר לגנות דווקא את ישראל" • דנון הזכיר את כישלון האו"ם לאחר טבח 7 באוקטובר והאשים באובדן עשתונות מוסרי


לאחר שמזכ"ל האו"ם שוב התעלם מהזוועות האמיתיות ובחר לתקוף את ישראל על הסיוע מציל החיים שהיא נותנת לדרוזים בסוריה, וההחלטה של האו"ם לכנס דיון חירום המתמקד בתקיפת כוחותינו, השגריר דני דנון תקף: "אנטוניו גוטרש ממשיך להתנהל באובדן עשתונות מוסרי".

בפוסט שפרסם הלילה (בין רביעי לחמישי) ברשת החברתית X, דנון הבהיר: "בזמן שבני העדה הדרוזית נטבחים באכזריות בסוריה, הוא בוחר שוב בשתיקה. במקום לקרוא לפעולה, הוא בוחר לגנות דווקא את ישראל, המדינה היחידה שפועלת מול כוחות האופל באזור".

maximize-image
מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש | צילום: שאטרסטוק

"המוסד שהוא עומד בראשו נכשל לאחר זוועות השבעה באוקטובר, כשלא נמצא בו מוסר בסיסי לגנות את הטבח", תקף דנון, "גם היום, לאחר הטבח בעדה הדרוזית בסוריה, השתיקה המבישה נמשכת".

כזכור, גוטרש ידוע במדיניות אנטי-ישראלית מובהקת, ומתנגד לכל פעילות של ישראל להגן על עצמה מפני האויבים שלה. כך למשל, בתחילת בחודש שעבר הדהד מזכ"ל האו"ם עלילת הדם נגד ישראל וטען שהעזתים נהרגו ברצועה כאשר צה"ל ירה לעבר מרכזי חלוקת המזון.

בנוסף, התבטא בחריפות נגד התקיפות האמריקאיות את מתקני הגרעין באיראן: "אני מודאג מאוד מהשימוש בכוח של ארצות הברית נגד איראן היום. זוהי הסלמה מסוכנת באזור שכבר נמצא על סף מצוקה – ואיום ישיר על השלום והביטחון הבינלאומיים", כשהוא מתעלם מהעובדה שאיראן איימה גרעינית על כל המערב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News