accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות זק"א
צילום: דוברות זק"א

גופת גבר אותרה בדירה בראשון לציון, כשנתיים לאחר שנפטר

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כא תמוז ה'תשפה (17.07.25)

11

like

2

dislike

שנתיים לאחר שנפטר: גופתו של גבר כבן 56 אותרה בשעות הערב המאוחרות בדירה בראשון לציון • מוטי בוקצ'ין דובר זק"א אמר על המקרה הקשה: "זו מכת מדינה של ממש", והוסיף: "אסור לעבור לסדר היום על המקרים המזעזעים האלה. חייבים לעצור ולהסתכל סביבנו, לבדוק אצל השכן הבודד. שיחת טלפון או דפיקה אחת בדלת פעם ביום יכולים להציל חיים"


שנתיים לאחר שנפטר: גופתו של גבר כבן 56 אותרה בשעות הערב המאוחרות (רביעי) בדירה בראשון לציון. מוטי בוקצ'ין דובר זק"א התייחס למקרה הקשה ואמר: "זו מכת מדינה של ממש", והוסיף: "אסור לעבור לסדר היום על המקרים המזעזעים האלה. חייבים לעצור ולהסתכל סביבנו, לבדוק אצל השכן הבודד. שיחת טלפון או דפיקה אחת בדלת פעם ביום יכולים להציל חיים".

בהודעה מטעם זק"א נכתב: "היום (ד') בשעות הערב המאוחרות התקבל דיווח במוקד זק"א 1220 על גופה שאותרה בדירה ברחוב משמר הירדן בראשון לציון. כוחות המשטרה שנכנסו למקום איתרו גבר בן 56, שגר לבדו, וככל הנראה נפטר לפני כשנתיים, כשבמקום נותר שלד בלבד".

מוטי בוקצ'ין דובר זק"א אמר: "זו מכת מדינה של ממש. רק מוקדם יותר היום טיפלו מתנדבי זק"א מחוז צפון בגופה במצב ריקבון בעכו, וכעת בראשון לציון – זהו המקרה השישי בתוך שבוע. אסור לעבור לסדר היום על המקרים המזעזעים האלה. חייבים לעצור ולהסתכל סביבנו, לבדוק אצל השכן הבודד. שיחת טלפון או דפיקה אחת בדלת פעם ביום יכולים להציל חיים."

עקבו אחרינו גם ב-Google News