מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 22:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על פעוט שהובא לתחנת מד"א בערד לאחר שנעקץ מעקרב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה, פעוט כבן שנה במצב קשה עם סימני עקיצה. ידידיה
פראמדיק מד"א מוחמד אבו מטיר וחובש רפואת חירום במד"א ישעיהו רחבי סיפרו:"במהלך משמרת בתחנה שמענו רעש מבחוץ, יצאנו החוצה שם חברה אלינו משפחה שלדבריהם בנם בן השנה נעקץ מעקרב, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב."
