accessibility-icon
share-icon
קרדיט: דובר צה"ל

הרמטכ"ל בגבול סוריה: "אנחנו פועלים כדי למנוע פגיעה בדרוזים"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כ תמוז ה'תשפה (16.07.25)

3

like

0

dislike

הרמטכ״ל אייל זמיר קיים הערב הערכת מצב במחנה "נפח" ברמת הגולן עם חברי המטה הכללי, מפקד אוגדה 210, תת-אלוף יאיר פלאי ומפקדים נוספים • בהמשך להנחיית הרמטכ״ל להגברת המאמצים בגזרה, קיימו חברי פורום המטה הכללי סיור בשטח ושיח עם המפקדים


הרמטכ״ל אייל זמיר קיים הערב (רביעי) הערכת מצב במחנה "נפח" ברמת הגולן עם סגן הרמטכ"ל, אלוף תמיר ידעי, מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, ראש אגף המודיעין, אלוף שלומי בינדר, ראש אגף המבצעים, אלוף איציק כהן, מפקד אוגדה 210, תת-אלוף יאיר פלאי ומפקדים נוספים. בהמשך להנחיית הרמטכ״ל להגברת המאמצים בגזרה, קיימו חברי פורום המטה הכללי סיור בשטח ושיח עם המפקדים.

מדבריו של הרמטכ״ל: "אנחנו פועלים בנחישות כדי למנוע התבססות של גורמים עוינים מעבר לגבול, להגן על אזרחי מדינת ישראל ולמנוע פגיעה בדרוזים. לא ניתן לדרום סוריה להפוך למעוז טרור. לא נסמוך על אף אחד, נגן בגבול על היישובים. אין מקום להפרות סדר על הגדר. מאתמול, צה"ל תוקף מטרות של המשטר הסורי, מרביתן במרחב סוודיא, ובשעות האחרונות – גם בדמשק.

maximize-image
הרמטכ"ל אייל זמיר בהערכת מצב בגבול סוריה | קרדיט: דובר צה"ל

אני קורא לכם – אחינו, בני העדה הדרוזית, אני ער לכאב שלכם, בכל זאת שימרו על החוק – ושימרו על נפשותיכם. אנחנו מחויבים לכם ולביטחונכם, ועושים הכול כדי לסייע לכם. הנחיתי על תגבור נוסף של אמצעי איסוף ותקיפה על מנת להגביר את קצב התקיפות ואת עצירת ההתקפות נגד הדרוזים בסוריה ככל שידרש.

המפקדים והלוחמים פועלים מתוך אחריות, איפוק ושיקול דעת, מול אוכלוסיה שחשובה לנו ותוך שמירה על הביטחון. אנו נערכים לתגבור כוחות משמעותי בהגנה ברמת הגולן מתוך מטרה ברורה למנוע כל סכנה לביטחונם של אזרחי ישראל, ולהגן, ככל הניתן, על בני העדה הדרוזית הנמצאים בסכנה בסוריה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News