accessibility-icon
share-icon
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | ארכיון, צילום: שאטרסטוק
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | ארכיון, צילום: שאטרסטוק

איום חריג: "אם פוטין תוהה מה יקרה ביום ה־51, שיתקשר לאיראן"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

יט תמוז ה'תשפה (15.07.25)

10

6

like

5

dislike

הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהם התייחס היום לצעדי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כלפי רוסיה, ובראשם האולטימטום בן 50 הימים לסיום הלחימה באוקראינה • בציוץ שפרסם ברשת X שיגר גרהם איום חריג לקרמלין: "אם פוטין ואחרים תוהים מה יקרה ביום ה־51, הייתי מציע להם להתקשר לאייתוללה"


הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהם התייחס היום (שלישי) לצעדי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כלפי רוסיה, ובראשם האולטימטום בן 50 הימים לסיום הלחימה באוקראינה. בציוץ שפרסם ברשת X שיגר גרהם איום חריג לקרמלין: "אם פוטין ואחרים תוהים מה יקרה ביום ה־51, הייתי מציע להם להתקשר לאייתוללה".

גרהם בירך על הודעתו של טראמפ, לפיה ארה"ב תעביר נשק מתוצרת אמריקנית לאוקראינה דרך בנות בריתה בנאט"ו, במימון אירופי. בנוסף, הזכיר את הצהרת הנשיא כי אם הלחימה לא תיפסק בתוך 50 יום – יוטלו מכסים של עד 100% על מדינות הרוכשות נפט רוסי בזול.

maximize-image
הרודן והארכי-מחבל עלי ח'אמנאי | צילום: שאטרסטוק

לדבריו, מדובר בצעד שיפגע ב"נקודה הרגישה ביותר" של פוטין. "אם הייתי מדינה שקונה נפט רוסי בזול ותומכת במכונת המלחמה של פוטין – הייתי מאמין לנשיא טראמפ במילה שלו", הוסיף.

עקבו אחרינו גם ב-Google News