הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהם התייחס היום (שלישי) לצעדי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כלפי רוסיה, ובראשם האולטימטום בן 50 הימים לסיום הלחימה באוקראינה. בציוץ שפרסם ברשת X שיגר גרהם איום חריג לקרמלין: "אם פוטין ואחרים תוהים מה יקרה ביום ה־51, הייתי מציע להם להתקשר לאייתוללה".
.@POTUS' announcement yesterday about sending American-made weapons – paid for by Europeans – to Ukraine through NATO was welcome news.
Equally important was his statement that if the fighting had not ended in 50 days, he would impose up to 100% tariffs on countries buying…
— Lindsey Graham (@LindseyGrahamSC) July 15, 2025
גרהם בירך על הודעתו של טראמפ, לפיה ארה"ב תעביר נשק מתוצרת אמריקנית לאוקראינה דרך בנות בריתה בנאט"ו, במימון אירופי. בנוסף, הזכיר את הצהרת הנשיא כי אם הלחימה לא תיפסק בתוך 50 יום – יוטלו מכסים של עד 100% על מדינות הרוכשות נפט רוסי בזול.

לדבריו, מדובר בצעד שיפגע ב"נקודה הרגישה ביותר" של פוטין. "אם הייתי מדינה שקונה נפט רוסי בזול ותומכת במכונת המלחמה של פוטין – הייתי מאמין לנשיא טראמפ במילה שלו", הוסיף.
