חבר הכנסת יצחק קרויזר מעוצמה יהודית פנה אתמול (שני) בראיון ב"אולפן הפתוח" בהנחיית המגיש בועז גולן לשרת התחבורה מירי רגב וביקש להורות לחברת "דרך ארץ", מפעילת כביש 6, להסיר לאלתר שלטים בעלי אופי פוליטי ו"מפלג" המוצבים לאורך הציר.
לטענת ח"כ קרויזר, שלטים אלו מהווים סכנה בטיחותית ממשית לציבור הנהגים. במכתבו, שהופנה גם למשטרת ישראל ולחברת דרך ארץ המפעילה את כביש 6, ציין קרויזר כי לאורך כביש 6 נפרש שילוט "מסית ומפלג את החברה הישראלית", אשר "מסכן חיי אדם וחושף את ציבור הנהגים לפרסומים פוליטיים מסיתים ומבזים כנגד הממשלה ואנשי ציבור".
ח"כ קרויזר: "מי שיעז לא להדיח את עודה – הוא תומך בתומך טרור"#האולפן_הפתוח@BoazGolan @Yitzik_kroizer pic.twitter.com/xLRimLHdSo
— C14 (@C14_news) July 14, 2025
הוא הדגיש כי הכביש נבנה בכספי משלם המסים ומופעל על ידי חברה פרטית הגובה אגרת נסיעה, ולכן אין מקום להצבת שילוט פוליטי עליו. ח"כ קרויזר מפרט כי השלטים נתלים לרוב בגובה רב, על גשרים, עצים ועמודים, בתנאי חיבור רופפים, ולעיתים אף נופלים על שולי או נתיבי הנסיעה. מעבר לכך, עצם קיומם של השלטים גורם לנהגים להסיט את מבטם במהלך הנהיגה, ובכך "מהווים סכנה ממשית לביטחון הנוסעים".
לטענתו, הוא קיבל תלונות רבות מנהגים המביעים כעס על השלטים המסיתים ועל חוסר האכיפה וסילוק השלטים, במיוחד לאור העובדה שהם משלמים עבור השימוש בכביש שנבנה מכספי משלם המיסים.

לאור זאת, דורש ח"כ קרויזר מחברת "דרך ארץ" לפעול להסרת השלטים ולאכוף את האיסור על תליית שלטים בלתי חוקיים. כמו כן, הוא קורא למשרד התחבורה לפקח על אכיפה זו.
עוד הוסיף קרויזר ודרש ממשטרת ישראל להגדיר את הטיפול בנושא כיעד מועדף, שכן עשרות אלפי נהגים עושים שימוש בכביש מדי יום, ושלומם וביטחונם חשובים מאין כמותם. "נדרשים לאכוף זאת ולהבטיח את ביטחון הציבור", סיכם.
