במהלך פעילות של שוטרי המחוז הצפוני בשוק העירוני בחצור הגלילית אתמול (שני) בוצעה פשיטה על דוכן שעל פי החשד עסק במכירת סיגריות ומוצרי טבק מוברחים לישראל.
במהלך בדיקת הדוכן וכן ברכבו של המוכר, נתפסו מעל ל-2000 קופסאות סיגריות שהוברחו לישראל ועוד מאות קילוגרמים של שקיות טבק בתפזורת בשווי כולל של מאות אלפי שקלים.

בעל הדוכן, תושב שפרעם בן 47, עוכב להמשך טיפול בתחנת המשטרה והסחורה נתפסה והועברה להמשך טיפול הרשויות. "משטרת ישראל יחד עם רשויות האכיפה האזרחיות, תמשיך במאבקה הנחוש כנגד שיווק מוצרים פיראטיים, אשר עלולים לסכן את בריאות הציבור ולפגוע בו", נמסר מטעם המשטרה.

