accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות ערביות
צילום: רשתות ערביות

לקראת הרחבת המתקפה: צה"ל הורה לתושבי מרכז העיר עזה להתפנות

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

יט תמוז ה'תשפה (15.07.25)

5

3

like

0

dislike

בצל המגעים לעסקה ולקראת הרחבת הלחימה בצפון הרצועה, דובר צה"ל בערבית פירסם קריאה דחופה לתושבי מרכז עזה וג'באליה להתפנות דרומה - לקראת הרחבת פעילות צה"ל באזורים אלו • "חמאס מביא עליכם אסון", נכתב בהודעה


דובר צה"ל בערבית פרסם הבוקר (שלישי) אזהרה דחופה לתושבים שעדיין שוהים בעיר עזה ובג'באליה, בדרישה להתפנות באופן מיידי דרומה לכיוון אזור אל-מוואסי. בהודעה נמסר כי צה"ל פועל בעוצמה רבה בשכונות זיתון שארקי, העיר העתיקה, טורקמן, ג'דידה, תופאח, דראג', סברה, וכן בג'באליה בלאד, ג'באליה אל-נזלה, מחנה ג'באליה ורואדה – והלחימה מתפשטת מערבה לעבר מרכז העיר.

לפי ההודעה, מטרת הפעולה היא "השמדת האויב וארגוני הטרור", וצה"ל מזהיר כי חזרה לאזורים אלה מסוכנת ומסכנת חיים. "חמאס מביא עליכם אסון – התפנו מיד", נכתב באזהרה.

הקריאה מגיעה על רקע ההתרחבות הצפויה של הפעולה הקרקעית והאווירית של צה"ל בצפון רצועת עזה, כאשר במקביל דיווחים ערביים מצביעים על תקיפות נרחבות באזור.

maximize-image
הודעת הפינוי של דובר צה"ל בערבית | צילום: דובר צה"ל

אמש הותר לפרסום כי שלושה לוחמי צה"ל נהרגו בפיצוץ טנק במהלך פעילות מבצעית של כוחותינו מחטיבה 401 בצפון רצועת עזה. הלוחמים שנהרגו הם סמ"ר שהם מנחם, סמל שלמה יקיר שרם וסמל יולי פקטור. כתבנו לענייני צבא וביטחון הרחיב על התקרית: מדובר בירי נ"ט שגרם לפיצוץ פנימי בתחמושת הטנק.

עקבו אחרינו גם ב-Google News