מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה של משטרת ישראל חילצו הלילה (בין שני לשלישי) קבוצת בני נוער כבני 15-16, מחוז ירושלים, שנקלעה למצוקה על טיול אופניים בנחל שורק שבהרי ירושלים.
הקבוצה יצאה לשטח אתמול בשעות הצהריים, אך לקראת החשיכה איבדו הרוכבים את דרכם. אחד מהם תשוש ואינו יכול היה להמשיך, ורוכב נוסף נתקע לאחר שאופניו נשברו. בסיוע המתכנני איחוד הצלה וצוותי מד"א, הגיעו למקום, העניקו למטיילים מים וליווי בטוח עד מחוץ למסלול.

ביחידת החילוץ ציינו כי הקבוצה לא נקטה באמצעי הזהירות יתרות: "הם לא תתנו את המסלול, לא נערכו בהתאם למזג האוויר, לא הצטיידו כראוי, ולא הביאו מים בכמות מספקת".
לסיום, פנו הכוחות לציבור המטיילים והדגישו: יש להיערך נכון, להתאים את המסלול לגיל וליכולת, ולוודא שמסיימים את הטיול לפני רדת החשיכה.
