סיעת חד"ש הגיבה הלילה (שני) לניסיון ההדחה של ח"כ איימן עודה שלא צלח ונפל כאשר 73 ח"כים היו בעד ההדחה ו-15 נגד, והמשיכה עם הקו המסית: "נמשיך להיאבק במלחמה ובכיבוש, בעליונות ובגזענות".
בהודעתה נכתב: "לאחר שבועות של קמפיין ציבורי ותקשורתי אינטנסיבי – מקומי ובינלאומי – הצלחנו לסכל את ניסיון ההדחה של ח"כ עודה. נמשיך להיאבק במלחמה ובכיבוש, בעליונות ובגזענות, ולמען עתיד טוב יותר לכל תושבי הארץ – עתיד של שלום, שוויון ודמוקרטיה.

"עם פתיחת הדיון במליאת הכנסת היום, יזמה חד"ש – יחד עם שותפות נוספות – הפגנה מול הכנסת, בה השתתפו מאות יהודים וערבים שקראו להגן על הדמוקרטיה ולבלום את הרדיפה הפוליטית".
כאמור, מוקדם יותר הערב, הליך ההדחה של ח"כ איימן עודה מהכנסת נכשל כשבאופן צפוי, הקואליציה לא הצליחה להשיג 90 חברי כנסת שיצביעו בעד הדחתו: בסיכום ההצבעות, 73 בעד ההדחה, 15 נגד.
