accessibility-icon
share-icon
קרדיט: Charalampos Nakos
קרדיט: Charalampos Nakos

סער לשרי החוץ הערבים: "נהנים ממעשי ישראל ותוקפים אותה"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

יח תמוז ה'תשפה (14.07.25)

2

0

like

0

dislike

במהלך פגישת שרי החוץ של האיחוד האירופי עם מדינות שכנות בדרום הים התיכון, תקף היום שר החוץ גדעון סער את נציגי מדינות ערב שהשתתפו בכינוס ותקפו את ישראל


במהלך פגישת שרי החוץ של האיחוד האירופי עם מדינות שכנות בדרום הים התיכון, תקף היום (שני) שר החוץ גדעון סער את נציגי מדינות ערב שהשתתפו בכינוס ותקפו את ישראל.

לדבריו, "דוברים לפניי מתחו ביקורת על ישראל ונתנו לה עצות – על מה היא צריכה לוותר כדי להשיג שלום. אבל לא שמעתי מהם מילה אחת על מדינות וגורמים באזור שקוראים ופועלים בעקביות להשמדת ישראל".

סער הוסיף כי "נוח להם ליהנות ממעשי ישראל נגד הציר הרדיקלי באזור, שמסכן את המשטרים שלהם – ובו זמנית לתקוף את ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News